tisdag 10 mars 2009

Doglas vann ett VIP-kort!

I vår tävling om en gratis rikslägervecka så vann Doglas från Kalmar län ett VIP-kort. Med ett sådant så får man gå före i alla köer. Matkö, toakö, cafékö. You name it... Grattis Doglas! Här kommer en kort hälsning från en glad vinnare!

---

Hej!

Tänk att jag va sååå nära att vinna en gratis vecka!
Men ett VIP-kort låter inte fy skam det heller! fast jag lär vell inte ha tid och äta för jag ska springa o hämta mat till alla andra. Får nog ta en avgift eller något, kanske jag kan bli rik på kuppen!
För övrigt längtar jag sjuukt mycket tills det är dags för riksläger igen! Mitt första var på Gotland förra året och nu är jag fast! Jag ser fram emot en härlig vecka i Älvsborg tillsammans med alla underbara människor!
Vi ses i sommar!

Doglas H-län

---

Inga kommentarer: