måndag 16 februari 2009

En hallänning!

Vinnaren i tävlingen för en gratis rikslägervecka blev en hallänning! Nämligen Louise Runevad. Vi i Älvsborg vill gratulera!! Här kommer ett litet inlägg som Louise har gjort.

Hejsvejs! Får väll börja med att säga shit va ja tycker om dig Maja! haha :)
Riksläger har iallfall för mig varit sommarens höjdpunkt de senaste åren. Rix-09 är något jag verkligen ser fram emot, eftersom jag hade grymt kul förra året på Gotland, så hoppas jag på en ännu större succé i år! Det är absolut något speciellt med riksläger de har ja märkt, fast ja inte varit med på så många ännu, så vill jag tillbaka till den där sköna lägerstämmningen, det otroligt roliga och sköna folket, myset o värmen runt elden, upplevelser utöver de vanliga, härliga naturen runt omkring, tävlingspirret i magen, lukten i från dasset (eller neej). Men de mesta är allt bra fantastiskt o jag bara väntar tills rix-09 i Älvsborg ska börja....
Ha de gött hej! /Louise "Loys" Runevad - N-län

1 kommentar:

Unknown sa...

Woho!! Louise e bäst!